שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 199 שקלים • קנייה מאובטחת

העגלה שלי

העגלה שלי

העגלה שלי

קרם פנים מומלץ

מעוניינים בקרם פנים מומלץ, המתבסס על רכיבים טבעיים בלבד? רכיבים שטובים ובריאים לעור הפנים שלנו, רכיבים בעלי סגולות בריאות רבות? קרם פנים מומלץ הוא כזה המתבסס על פיתוחים של הרפואה ההרבליסטית, הרפואה הטבעית, הרואה בגוף ובנפש כאחד! תכשירי הקוסמטיקה של הרפואה ההרבליסטית, לרבות הקרמים לפנים, מכילים תמציות צמחים, המוכרות עוד מתקופת הרמב”ם. זאת, לצד וויטמינים, מינרלים ורכיבים נוספים, הנדרשים לשמירה ולהזנת עור הפנים והם אלה המשווים לו את המראה החלק, המתוח והזוהר.

שימוש בקרם פנים טבעי – מומלץ כפתרון לטווח הארוך

עור הפנים שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו. חשוב לנו להיראות יפים, מטופחים וגם צעירים, ובמקביל לשמור על עור פנים חלק, מתוח וגם זוהר. בעיות בריאות שונות, קלות או קשות, יכולות להשפיע על עור הפנים באופן ישיר, וכך גם הגיל שלנו, מצבי הרוח ומידת העייפות שלנו. בחירה נכונה בקרם פנים טבעי יכולה לעזור לנו לשמור על מראה העור למשך שנים רבות, ומבלי לסבול מפגמים חיצוניים וקמטוטים רבים. הקפדה על שגרת טיפוח יום יומית והיגיינת עור נכונה הן הכרחיות, לנשים ולגברים כאחד, וכבר מגילאי ה – 20, 30.

קרם לחות זרעי רימונים למיצוק ומתיחת העור

קרם לחות זרעי רימונים למיצוק ומתיחת העור

קרם לחות קמומיל ולבונה לאיזון והרגעת העור

קרם לחות גרניום לאיזון עור הפנים

קרם לחות גרניום לאיזון עור הפנים

קרם פנים מומלץ הינו כזה המכיל רכיבים טבעיים המזינים ומשקמים את עור הפנים. למשל, קרם לחות המכיל זרעי רימונים, העוזרים למיצוק ולמתיחת העור. גם קרם לחות לפנים המכיל גרניום עוזר לשמירה על העור ובעיקר תורם לאיזון שלו. צמח הגרניום ידוע בסגולות הבריאות השונות שלו, לרבות היותו משפיע ישירות על פעילות בלוטות החלב ומאזן אותן. הקרם נספג במהירות בעור הפנים, הוא מעניק לו את מידת הלחות הנדרשת לו והופך אותו לגמיש ולרענן הרבה יותר מכפי שהיה קודם לכן. קרם פנים מומלץ המכיל קמומיל, ושרף מצמח הלבונה למשל, עוזר לאיזון ולהרגעת עור הפנים, ובמיוחד במקרים של עור בעייתי ושומני מאד.

התאמה נכונה של קרם פנים

התכשירים הקוסמטיים, המוצעים כיום על ידי רפואת הצמחים, עוזרים לטפל בבעיות עור שונות, כאמור, וגם נחשבים כחלק משגרת הטיפוח היום יומית. קרם פנים מומלץ שהינו קרם טבעי מהווה חלופה מושלמת לקרם, המכיל חומרים כימיים שונים, הידועים כמזיקים מאד וכאינם מומלצים על ידי המטפלים ברפואה המשלימה. חומרים אלה עשויים לגרום לתופעות שונות בעור, לגרד מציק, לאדמומיות וגם לאלרגיה ובמקרים של בעיית עור אף להחמיר את מצבה.

קרם לחות לפנים – אמצעי אנטי אייג’ינג בסיסי ויעיל

הגוף והנפש אחד הם. בתקופות לחוצות ועמוסות עור הפנים נעשה יבש וחסר חיים. כדי לשמור על עור הפנים ועל שגרת הטיפוח, מומלץ לאמץ בשגרת היום שלנו מריחה של קרם לחות לפנים, הנחשב כאמצעי אנטי אייג’ינג בסיסי ויעיל. בקרם הפנים מומלץ להשתמש כבר משנות העשרים המוקדמות. המרכיבים הטבעיים בו יסייעו לשמור על הלחות הטבעית של עור הפנים ויהוו הגנה מפני מזהמים סביבתיים.

כיצד לבחור קרם לחות לפנים? 

בשוק קיימים תכשירים רבים, חלקם מבוססים על מרכיבים כימיים ונעדרים חומרים פעילים וחלקם מציינים שמכילים חומצות, ויטמינים ומינרלים, אך פעמים רבות בהרכבים מזעריים. קיימים מספר מאפיינים המקלים על זיהוי הטיב והאיכות של קרם לחות טוב:

  1. כושר הספיגה – קרם איכותי ייספג במהרה וברוב המקרים יכיל מרכיבים טבעיים כמו: צמחי מרפא המוכרים עוד מתקופת הרמב”ם, ויטמינים, מינרלים וחומרי הזנה נוספים המבוססים ברובם על חומרים טבעיים וידידותיים לגוף.
  2. תגובה אלרגית- קרם לחות המבוסס על מרכיבים כימיים הכוללים בין היתר בישום ומלחים עלול לגרום לגירוי בעור, שבא לידי ביטוי באדמומיות מקומית, פצעי שומן ואפילו תחושה של עקצוץ. במקרים בהם קיים חשש לגירוי יתר, העדיפו קרמים המבוססים על מרכיבים טבעיים כמו: זרעי רימונים, המשמשים גם כנוגדי חמצון עוצמתיים מן הטבע ותורמים להגנה מפני רעלים סביבתיים. קמומיל ולבונה- הידועים בסגולות ההרגעה שהם משרים על העור וכן גרניום שידוע בהשפעתו החיובית על בלוטות החלב וממתן הפרשה של פצעים הורמונליים ושומניים.
  3. התאמה לסוגי עור – כיום ניתן למצוא קרם פנים המיועד לכל סוגי העור. אך עור רגיל שונה מעור יבש, ועור שומני שונה מעור מעורב. לכל עור יש את המורכבות שלו. בעור שומני או עור הנוטה למעורב, מטפלים במרכיבים המאזנים את חומצות החלב במטרה למתן את השמנוניות שלו. בעור יבש מטפלים במרכיבים מזינים רווים בלחות. כך גם נכון הדבר לגבי עור רגיל הנוטה למעורב, עור שפעמים רבות נדרש לפתרון משולב – המתאים לעור יבש ולעור שומני. לאור המורכבות הזאת מומלץ להשתמש בקרם לחות אשר  מתאים לסוג העור שלכם.
  4. שילוב של שמנים- קרם לחות איכותי מבוסס על מרכיבים מן הצומח ביניהם שמנים טבעיים, שיש בכוחם לאזן, להרגיע, להעניק חוויה נעימה ולתרום לספיגה המלאה של הקרם. זכרו, רק קרם שנספג היטב מסייע לכם לשמור על שגרת טיפוח בריאה ולהביא לשיפור מתמשך. עוד טיפ חשוב שייסע לכם לבחור את הקרם הנכון הוא, בחינת הניחוח האם הניחוח נעים לכם ומזכיר מרכיבים טבעיים? ניחוח איכותי הוא חלק מחוויית השימוש בחרו בתכשירים על בסיס טבעי.

לסיכום, כפי שניתן לראות קיימים תכשירים רבים, העדיפו תכשירים המבוססים על מרכיבים טבעיים, מתאימים לסוג העור הייחודי שלכם, משולבים בשמנים ונספגים היטב.

רוצים לרכוש קרם פנים מומלץ וטבעי אבל מתלבטים באיזה קרם לבחור? אני הילה עזרן, הרבליסטית קלינית מוסמכת. מייסדת המותג Hal’o, המציעה כיום ליין של תכשירים קוסמטיים ומוצרים טבעיים, המתבססים על רכיבים צמחיים מסוגים שונים. כל אחד ממוצרים אלה, לרבות הקרמים המיועדים לעור הפנים, מותאם באופן נקודתי לצרכיו של המטופל ומשמש כחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היום יומית והשמירה על העור. אתם מוזמנים ליצור עימי קשר לקבל פרטים נוספים על התכשירים הקיימים.

אולי יעניין אותך גם

המוצר נוסף לעגלה בהצלחה!

חיפוש מוצרים באתר

שירותי שילוח וזמנים

את ההזמנות ניתן לקבל באמצעות שליח עד הבית.
בקניה עד 198 ש”ח – 20 שקלים למשלוח.
בקניה מעל 199 ש”ח – משלוח חינם.
 
שליח עד הבית – עד 3 ימי עסקים (אזורים מרוחקים, קיבוצים ומחוץ לקו הירוק עד 6 ימי עסקים).
 
לקוחות יקרים, אנחנו נמצאים בימים לא פשוטים ומשתדלים לתת את השירות הטוב ביותר. לצערנו זמן המשלוחים יכול להתעכב בעקבות המצב הבטחוני. אתכם.ן הסליחה 🙏🏼

ברוכים הבאים למועדון

קוד קופון: halo30