שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 199 שקלים • קנייה מאובטחת

העגלה שלי

העגלה שלי

העגלה שלי

חימר ירוק לפנים – מה זה?

הקוסמטיקה הטבעית, המתבססת על תמציות צמחים ורכיבים טבעיים מסוגים שונים, מציעה כיום מגוון רחב של תכשירים, המהווים חלופה מצוינת לתכשירים ה”רגילים” המוצעים כיום בשוק, תכשירים שלא תמיד תורמים לעור ולעיתים אף עשויים להזיק לו. אחד החומרים הטבעיים, שהפכו לפופולאריים מאד לאחרונה, הוא החימר הירוק.  חימר ירוק בשימוש על הפנים הוא טרנד עולמי ולא בכדי – הוא מכיל עשרות מינרלים, החיוניים לגופנו והוא ידוע בסגולות המרפא שלו. הוא מאפשר ניקוי עמוק לעור, הוא מזין אותו וסופח רעלים מזיקים המצטברים בו בין בשל זיהום אוויר או אפילו תזונה לקויה- אבל , צריך לדעת כיצד לעשות בו שימוש נכון.

מה מכיל חימר ירוק לפנים?

ניתן למצוא כיום סוגים שונים של מסיכות טבעיות לפנים, כשאחת מהן היא מסיכת חימר, המתבססת על החימר הירוק. חימר ירוק ידוע כחומר המיטיב עם עור הפנים ואף עוזר לשמור על הבריאות שלו. האינדיאנים וגם האבוריג’ינים באוסטרליה זיהו כבר לפני מאות שנים את היתרונות הרבים שבחימר הירוק, המגיע ישירות מהאדמה והשתמשו בו בדרכים שונות. החימר הינו סוג של עפר, הסופח את הרעלים שבעור, והוא עשיר בתרכובות מינרליות. יש בו סידן, אשלגן, מגנזיום וגם נתרן המחטאים ומרפאים את העור. שימוש במסיכה המכילה חימר ירוק לפנים עוזר להגביר את זרימת הדם ולאפשר לחמצן להגיע לכל התאים. יחד עם זאת, החימר הירוק גם נוטה לייבש מאד את העור ולכן יש צורך בשילובו עם חומרים מזינים אחרים.

מסיכת חימר כטיפול משקם ומרגיע

כדי לנצל את היתרונות הרבים של החימר הירוק, מוצעת כיום מסיכת חימר המכילה את החימר הירוק והמתאימה לסוגי העור השונים. החומרים הפעילים שבחימר הופכים לפעילים כשהם מצויים במגע עם נוזל כלשהו, לרבות עם מים: חלקיקי החימר סופחים אליהם את המים ומתנפחים לגודל של פי 15 מגודל הטבעי. תהליך זה יוצר כמעין תרכובת הדומה במרקמה לג’ל ומאפשר את ניצולם המרבי של תרכובות המינרלים שבחימר. מסיכת חימר ירוק יכולה להתאים במקרים של אקנה ובעיות עור נוספות. היא עוזרת לטפל בזיהומים על העור, מאפשרת את חידוש הרקמות על ייבושן וקילופן. החימר הירוק שבמסיכה סופח אליו את הרעלים שהצטברו בעור ועל העור ומטהר אותו.

מריחת המסיכה על עור הפנים מאפשרת גם טיפול באיברים נוספים בגוף. על פי הרפואה העתיקה, כל אזור בפנים מקף איבר אחר בגוף. מריחה של מסיכת חימר על הפנים יכולה לסייע לטיפול בבעיות בריאות שונות ולעזור להתמודד עם סימפטומים המאפיינים מחלות או תופעות למיניהן. מומלץ למרוח את המסיכה ישירות על העור ובמריחה לכסות איתה את כל חלקי הפנים. חשוב לאפשר לה להתייבש ורק לאחר מכן לשטוף אותה במים פושרים. את מסכת החימר שלנו אנו משלבים עם תמציות צמחים טהורות, אצות גרוסות (שגם הן סופחות רעלים) ותמציות שמנים שונות. התרכובת הייחודית שלה הופכת אותה למתאימה לכל סוגי העור.

מסכת החימר גורמת לחידוש התאים, המרצת מחזור הדם ובכך קבלת עור פנים נקי וקורן.

אולי יעניין אותך גם

המוצר נוסף לעגלה בהצלחה!

חיפוש מוצרים באתר

שירותי שילוח וזמנים

את ההזמנות ניתן לקבל באמצעות שליח עד הבית.
בקניה עד 198 ש”ח – 20 שקלים למשלוח.
בקניה מעל 199 ש”ח – משלוח חינם.
 
שליח עד הבית – עד 3 ימי עסקים (אזורים מרוחקים, קיבוצים ומחוץ לקו הירוק עד 6 ימי עסקים).
 
לקוחות יקרים, אנחנו נמצאים בימים לא פשוטים ומשתדלים לתת את השירות הטוב ביותר. לצערנו זמן המשלוחים יכול להתעכב בעקבות המצב הבטחוני. אתכם.ן הסליחה 🙏🏼

ברוכים הבאים למועדון

קוד קופון: halo30