שליח עד הבית חינם בקנייה מעל 199 שקלים • קנייה מאובטחת

העגלה שלי

העגלה שלי

העגלה שלי

איך לשמור על עור הפנים-כללי זהב

שמירה על עור פנים בריא מעכבת סימני הזדקנות, מונעת נזקי עור ומעניקה מראה קורן וטבעי. קיימים כללים בסיסיים לשמירה על עור הפנים הבריא, אך מלבדם קיימת חשיבות לאופן התאמת הטיפול בעור הפנים לגיל ולסוג העור. איך לשמור על עור הפנים? להלן מספר טיפים:

כללי זהב לשמירה על עור פנים בריא

  • שתיית מים – העור שלנו מווסת את טמפרטורת הגוף, ואוגר מלחים ומים. חשוב לשתות כמות מים מספקת (בקיץ – לפחות 12 כוסות) על מנת לשמור על רעננות העור.
  • הגנה מהשמש – עור הפנים ניזוק מקרינת השמש וממזג האוויר, וככל שאנו מתבגרים הוא נעשה דק ופגיע יותר. יש להגן על עור הפנים באמצעות קרם הגנה ושימוש באביזרי הגנה (כובע, צעיף).
  • תזונה בריאה – אנחנו מה שאנו אוכלים. צריכת יתר של מלח, של סוכר, של קפאין ושל אלכוהול ניכרים במראה העור. לעומתם, תזונה נכונה מוסיפה לבריאות ומעניקה מראה בריא. חשוב שהתזונה תכלול את כל אבות המזון ואת הרכיבים החיוניים לבניית תאי העור ולהזנתו.
  • מוצרי קוסמטיקה – מוצרי הקוסמטיקה כוללים רכיבים שונים שמטרתם לשפר את המראה, אך בשימוש ממושך ואפילו קצר גורמים נזק לעור. חשוב להשתמש במוצרים שאינם רעילים ושאינם כוללים רכיבים המזיקים לעור הפנים.

איפור לעור פנים בריא

אפשר לשמור על בריאות עור הפנים גם כשמתאפרים. שימוש באיפור איכותי ומייק אפ המכילים קרם הגנה מפני השמש מעניקים הגנה נוספת לעור הפנים. התאמת איפור איכותי מאפשרת הגנה על העור. שימוש במוצרי איפור שאינם מתאימים גורם לנזקים שביניהם אלרגיות, הפרעות באספקת חמצן, חסימת נקבוביות עור והצטברות רעלים. לבסוף, יש לנקות את הפנים מאיפור עם מוצרי הניקוי המתאימים לסוג העור. מומלץ להשתמש במוצרים שאושרו בבדיקה דרמטולוגית ולהימנע ממוצרים שמכילים אלכוהול המייבש את עור הפנים.

כיצד לטפל בעור הפנים?

חשוב להתאים את אופן הטיפול בעור הפנים לגיל, כאשר בגיל צעיר אין צורך בטיפוח מרובה. טיפוח עור פנים צעיר שאינו בעייתי כולל מריחת קרם פנים וקרם הגנה ושמירה על בריאות הגוף הכללית. חשוב לא להיחשף לשמש מרובה ולא לעשן, גם אם בנזקי העור מבחינים בדרך כלל רק בגיל מאוחר יותר. במהלך השנים מואט קצב התפתחות תאי העור, ויש להשתמש בתכשירי הזנה כגון קרם לחות מזין וקרם לילה. מומלץ לא להשתמש בקרמים עשירים המיועדים לגיל מבוגר יותר מאחר שתכשירים אלה מתאימים להזנת עור פנים בוגר, כששכבת העור הופכת דקה ופגיעה יותר. עור פנים שמן מומלץ לטפח עם מוצרים על בסיס מים, בעוד שלעור פנים יבש מומלצים מוצרים על בסיס שמן. חשובה התאמת מוצרי הטיפוח לסוג העור: טיפוח עור פנים שמן עם מוצרים המיועדים לעור יבש ימנע את חומרי ההזנה הנחוצים לעור, ושימוש במוצרים המיועדים לעור שמן לטיפוח עור יבש מכביד על העור ואוטם את הנקבוביות.

אולי יעניין אותך גם

המוצר נוסף לעגלה בהצלחה!

חיפוש מוצרים באתר

שירותי שילוח וזמנים

את ההזמנות ניתן לקבל באמצעות שליח עד הבית.
בקניה עד 198 ש”ח – 20 שקלים למשלוח.
בקניה מעל 199 ש”ח – משלוח חינם.
 
שליח עד הבית – עד 3 ימי עסקים (אזורים מרוחקים, קיבוצים ומחוץ לקו הירוק עד 6 ימי עסקים).
 
לקוחות יקרים, אנחנו נמצאים בימים לא פשוטים ומשתדלים לתת את השירות הטוב ביותר. לצערנו זמן המשלוחים יכול להתעכב בעקבות המצב הבטחוני. אתכם.ן הסליחה 🙏🏼

ברוכים הבאים למועדון

קוד קופון: halo30